برگزاري كنكور با رعايت فاصله‌ ۱.۵ متري هيچ خطري ندارد

مشاوره كنكور دكتري ، آخرين اخبار آزمون دكترا

برگزاري كنكور با رعايت فاصله‌ ۱.۵ متري هيچ خطري ندارد

۱۳ بازديد

با اشاره به تغيير زمان برگزاري آزمون دكتري، كارشناسي ارشد و كنكور سراسري سال ۹۹ درباره برگزاري يا عدم برگزاري اين آزمون‌ها، عنوان كرد: با الكترونيكي شدن ثبت‌ نام كنكور عملا از تجمع در زمان ثبت نام‌ها جلوگيري شده و فقط بايد در زمان برگزاري آزمون نسبت به رعايت فاصله اجتماعي دقت شود.

نماينده مردم كاشمر و بردسكن در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در محيط برگزاري آزمون نيز چنانچه فاصله بيش از 1.5 متر رعايت شود، خطري داوطلبان را تهديد نمي‌كند و حتي نيازي به استفاده از ماسك و دستكش هم نيست.

وي با بيان اينكه داوطلبان نبايد دچار بلاتكليفي شوند، اضافه كرد: در حال حاضر داوطلبان بايد با تمركز بر آزمون‌هاي پيش رو خود را براي كنكور آماده كنند؛ چراكه تاريخ نهايي برگزاري سه آزمون دكتري، كارشناسي ارشد و كنكور سال ۹۹ به زودي توسط ستاد ملي مقابله با كرونا و سازمان سنجش اطلاع رساني خواهد شد.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي افزود: البته سازمان سنجش آموزش كشور در پاسخ به درخواست‌هاي داوطلبان و با هماهنگي با سه وزارتخانه علوم و بهداشت و آموزش و پروش زمان برگزاري آزمون‌هاي دكتري، كارشناسي‌ارشد و سراسري را تغيير داد ولي قطعا هر سه آزمون برگزار خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، پيش از اين قرار بود آزمون كارشناسي ارشد در روزهاي پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ خرداد ماه و آزمون دكتري نيز روز جمعه ۹ خرداد ماه برگزار شود كه زمان آن تغيير كرده و توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.