نتايج تمام كنكور‌هاي كشور تا مهرماه ۹۹ اعلام خواهد شد

مشاوره كنكور دكتري ، آخرين اخبار آزمون دكترا

نتايج تمام كنكور‌هاي كشور تا مهرماه ۹۹ اعلام خواهد شد

۱۴ بازديد
رئيس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: نتايج نهايي تمام آزمون‌هاي سال ۹۹ تا پايان مهرماه اعلام خواهد شد و دانشگاه‌ها مي‌توانند از انتهاي مهرماه، سال تحصيلي خود را آغاز كنند.
علي صمدي جوان/شهرآرانيوز، دكتر ابراهيم خدايي با اعلام اين خبر افزود: سازوكار اعلام نتايج كنكور‌هاي كارشناسي، كارشناسي‌ارشد و دكتراي تخصصي بدين شكل است كه كنكور‌هاي سراسري و دكترا، ۲ ماه و كارشناسي‌ارشد نيز ۲ ماه و نيم زمان نياز دارد.

وي ادامه داد: شرايط كنوني كشور و تغيير چندباره زمان برگزاري آزمون‌ها باعث شده است كه زمان‌بندي هميشگي ما نيز دچار تغيير شود و بر اين اساس، در تلاشيم تا با كمترين تأخير در اعلام نتايج، پرونده كنكور‌هاي امسال را ببنديم.

رئيس سازمان سنجش آموزش كشور اظهار كرد: بازگشايي دانشگاه‌ها، چه حضوري و چه مجازي، براساس دستورالعمل‌هاي ستاد ملي مقابله با كرونا خواهد بود و تلاش سازمان سنجش بر آن است تا نتايج را نهايت تا پايان مهرماه اعلام كنيم.

خدايي با اشاره به شيوه ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان آزمون‌ها نيز گفت: ثبت‌نام و آغاز كلاس‌هاي برخي مقاطع بدين نحو است كه به‌طور مثال، پذيرفته‌شدگان دكتراي تخصصي، معمولا از شهريورماه در كلاس‌ها حاضر مي‌شوند و ثبت‌نام اصلي آنان، اواخر مهرماه انجام مي‌شود، بنابراين دانشگاه‌ها مي‌توانند ترم آينده را به‌صورت فشرده از همان پايان مهرماه آغاز كنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.